Svart på kommentarer

Publicerat: 13:29:522011-12-23
vem är din old love ? :)
Behöver faktiskt inte svara på denna frågan :)
'
'
åh, I LOVE LOVE LOVE!! :D
vart kommer skorna ifrån ?

http://www.gojane.comhttp://www.melba.se
'
'
hej!
kan inte du ge tips på olika paltt tänger och va du har för egen?
vore kul att se ;)


HAHAHAH.  fyfan för hur jag såg ut,  detta är nästan exakt 1 år gammal bild.
Minns att jag var tvungen att köpa mig en ny plattång innan jul för min andra hade gått sönder.
Så åkte upp till media market och köpte denna för endast 99:-
Denna plattång är faktiskt rätt bra för sitt så billiga pris.
Det är även denna jag använder mig oftast utav när jag gör mina lockar.
Tipas dig om;
babyliss icurl

Då du både få en bra plattång och en grym locktång i ett :)
'
'
Kan du lägga upp din top 5 med kapten röd? :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Simon eller Jens då eller ?

2011-12-23 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0