1 månad...& BILD BOMB !

Publicerat: 19:28:352011-07-17
9c <3
Idag är det en månad sen jag upplevde min värsta dag i mitt liv..Jag slutade 9:an .
Det kan låta sjukt men det var hemskt.
Det är nu jag ingentligen förstår, jag kommer aldrig tillbaka till Dackeskolan igen även hur mycket jag än vill det.
Aldrig mer Dacke.
Jag mår dåligt när jag tänker på detta.
Och till er som ska börja 7:an eller går i högstadiet så vill jag bara säga er; TA VARA PÅ ALL TID SOM DU BARA KAN!
Högstadiet är något som är så in i h*lvetes roligt!
Sköt skolan,  skolka inte få bra betyg ha roligt på resterna. Lär känna nytt folk, våga vara dig själv !
Spendera mycket tid på klassen.
Tro mig i slutet så kommer ni förstå att dom betyder mer än vad du tror!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lust att följas via bloglovin?

2011-07-21 @ 19:01:23
URL: http://rewolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0