Bilder ifrån i förrgår

Publicerat: 12:12:352011-07-21
I förr går så åkte jag,fanny och Amanda till rävemåla hem till Kevin för att bara ta det lungt (:
Fick träffa mina favoritkillar som jag inte träffat på hela sommarlovet.
Gud det kommer att bli som tom utan att ha er skrikande bakom mig på NO lektionerna.. Eller rättare sagt alla lektioner.
Vi var ett bar stycken; Jag,Amanda,Fanny,Arvid,Ludde,Oskar och Kevin.
Vi grillade, badade i poolen, spelade kupp.
Senare på kvällen så visste vi inte vad vi skulle göra så vi lekte blindbock och kuragömma, man hände sig som 8 år där ett tag (: * hihi *
Blev även att jag sov där och igår gjorde jag allt och lite till kändes det som.
Så därför jag inte har haft tid med att uppdatera (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0