Gymnasie 2011

Publicerat: 13:11:582011-07-01
Nu är det mindre än en vecka kvar innan man få reda på vart man har kommit in på.
Och nu kan jag ta och erkänna att jag inte är så kaxig längre.
TÄNKT...bara tänk om jag inte kommer komma in på Kungsmad.
Ska jag då börja i en ny skola helt själv.
På haganäs känner jag INGEN, jag vet endast folk som går där.
Folk som man vet vilka dom är men inte känner.
Skolan i sig kändes skit bra när jag var där på öppethus och jag ångrar inte mina väl alls.
Men det är bara det att jag är så grymt rädd att för att få börja själv.
Ingen ifrån Dackeskolan har sökt in där vad jag vet iaf.
Men med mina 200 poäng så lär jag faktiskt komma in på Kungsmad.
Men man vet ju som sagt aldrig.
Är det någon där ute som känner/kände lika dant som jag gör nu ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0