I need money

Publicerat: 17:28:262011-07-16
åååååh, jag börja få lite panik.
Jag måste försöka skaffa ihop 1000 spänn innan Fredag.
Hur fan ska jag fixa det,  det blir att plocka fram hundvalps ögonen ur gaderoben och snällt tigga lite av pappa.
Ni kanske undrar vart jag ska?
Jo nästa vecka vid denna tiden sitter jag och dinga nere i Karlshamn på Östersjö festivalen.
Fyfaan vad niiiiiice!!!!!
Om ni bara visste hur jävla taggad jag är.
Åker på fredag eftermiddag ner dit och stannar tills söndag
Blir att tälta där nere med inte mindre än bästa Evelina :)
det lär säkert bli fler som hänkar på sista minuten.
Vissa utav er tänker hur fan kan man slösa 1000 spänn på detta?
Jag kan lova att det är värt pengarna.
ååh,  spricker snart.  VILL DIT NU !

Kommentarer
Postat av: sasi:)

Sv: Tack!:)

2011-07-16 @ 17:44:58
URL: http://thinksweetandflirty.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha "läsk" ;)

2011-07-18 @ 00:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0