Lugn dag

Publicerat: 16:42:362011-07-01
Sitter vid mitt fönster och är allmänt frustrerad på att det är faktiskt varmt ute med varför kan det inte vara sol också ?
Har legat i sängen till mesta dels av dagen och bara tagit det lungt.
Steg upp vid kvar i 7 idag bara för att jag hade tandläkar tid i Tingsryd vid halv 8 -.-
Kom hem igen vid halv 9 och som tur väl lyckades jag somna om lite sen när jag kom hem.
Ah som jag sa innan så har jag legat i sängen med ett slappt linne och med världens fulaste boll uppe på huvudet.
Ikväll har jag inte en aning om vad som händer, ska nog bara ligga kvar i sängen och hoppas på att några är sociala via sms och Facebook.
älskar att bara ligga i sängen och göra....INGENTING  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0