Östersjö Festivlen 2011; DEL 1

Publicerat: 10:25:592011-07-25
Fredagen; Vaknar upp i ryd och fixar för fullt på morgonen med att packa och fixa det sista inför östersjö.
Kommer till campingen vid 4 och sedan satte vi upp tältet.
Sedan var det bara till att börja fixa dig och korka upp !
Började förfesta hos några som jag känner lite ifrån Älmhult.
Det slutade med att det satt 40 pers utanför deras stuga.
Men destå fler desto roligare tycker ju jag :)
Mötte fanny,julia och sara som jag knappt inte träffat på hela lovet.
Tog taxi in till stan och gick runt där.
Det började regna så jaag kände mig inte så sugen på att vara kvar.
så var bara inne i stan i 1,5 timme kanske.
Tog en taxi tillbaka till campingen.
Jag som jag hade på känn innan vi kom till östersjö så visste jag att vi inte skulle behöva tränga hos i mitt 2 manna tält denna natt iaf.
Och mycket riktigt.
Sandra sover i ett annat tält som låg 20 meter i från mitt,
Ewan sov också i ett annat tält en liten mitt ifrån mitt
och Sara sov inne i stan.
Som tur väl så sov J i mitt tält så att jag slapp sova själv! (:
( mer bilder finns på min facebook )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0