Röra på fläsket

Publicerat: 13:43:182011-07-09
Godmorgon... eller god förmiddag kanske man säger.
Sandra och jag var uppe hos johan tillsammans med tobbe och kollade på film.
Kom inte hem förrens vid halv 5 imorrse.
Vaknade för drygt en timme sen.
Har ätit en skål med hallon ute i sommarsolen.
Nu ska vi ut och gå en lång runda.
Jag vet inte vad som har hänt med mig nu det sista.
Jag har lust att träna.
Har till och med tankar på att börja ut och gymma i pappas gym.
Få se hur länge jag känner mig sugen på det xd
aja,
nu ska vi ut en runda (:

Kommentarer
Postat av: rebeccahalling

hejhej!



om du röstar på min klänning så får du en länkning av mig och blir veckans blogg om två veckor!

säg till om du röstar så jag kan skriva upp att du ska vara veckans blogg! ;D



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=SN31nBsolCob7BP4RulgefCYt3umGksWxkNZk6DL8qk2pxs8gUbA#Gallery



glöm inte att göra 5 stjärnor!

2011-07-09 @ 15:55:19
URL: http://becut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0