Sandra <3

Publicerat: 09:59:002011-07-13
Bild; innan skolbalen i 9:an .   ( tagen med världens bästa mobilkamera ;) )
Godmorgon alla söta,    sitter just nu på sängen och gör...ingenting !
Jag vaknade för ca en timme sen och bara tagit det lungt.
Gott runt och fixat lite uppe i lägenheten.
Vänta bara på att mammas kille ska vakna så att jag kan ta och dammsuga och skura av golvet.
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer.
Vet fortfarande inte om J kommer eller inte.
Men men,  om han inte kommer idag så blir det att ta första bästa buss tillbaka till RYD !
Gud jag tycker inte alls om Tingsryd längre.
Tvii säger jag bara,   har ingen att vara med här för alla jobbar typ :(
Nästan så att man hoppas på att J inte kommer för då får jag ju träffa min andra älskling ( sandra ) mycket snabbare ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Typ 59:-

De är brun utan sol i så den är skit bra man är brun massa länge. hihi =)

2011-07-13 @ 12:18:34
URL: http://gelavela.blogg.se/
Postat av: Caroline

Svar: Nej, det gör jag inte. Jag tänkte mest på att den säkert kommer bli slutsåld fort.

2011-07-13 @ 15:29:51
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0