Svar på kommentarer.

Publicerat: 08:58:572011-07-01
lovisa! ([email protected]) om Detta är jag, va stolt för den ni är !:
alltså fyfan va grym du är! 
jag ser verkligen upp till dig, det du säger är så jävla sant!
Tack så jäkla mycket,  du vet inte hur glad jag blir när jag får läsa sånt här!


amanda! om En runda i Borgholm:
sho! 
jättefin blogg.. men du bloggar inte så himla ofta! 
superfin va du puss & kram
Tack så jätte mycket!
Kan ju bro på att jag har sommarlov och har lite andra saker för mig än att bara sitta vid datan.
Men visst jag vet att jag har varit dålig med uppdateringen men ska försöka skärpa mig :)


Anonym  ([email protected]) om Bilder från igår, b:
vart har du köpt den tröjan du har på andra bilden?
Jag har köpt den på New Yorker för 89:- :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0