Svar på kommentarer.

Publicerat: 19:08:562011-07-31
Anonym om sooooool:
är det ett ärr du har på magen ?
Ja det är det,  jag blev riven utav en katt när jag var runt 5 år.
skit snyggt.. naaaat
Ärret syns mycket mer i verkligheten än på bild..tyvärr.


Anonym om skolstart:
asså jag måste bara fråga, du vet kocken Tina Nordström? Hon var ju på sweden rock festival, och jag har för mig att du också var där. Träffade du henne?

Ja jag var på Sweden Rock men dock så träffade jag inte henne, MEN jag träffade Linda Hallberg,   tror nog att några utav er känner igen henne :)


FICK VÄRLDENS SÄMSTA BILD PÅ HENNE !
Johanna! om skolstart:
Den 'koftan' där uppe i högerhörnet vart ifrån kommer den? :) Tacksam för svar, kram!
Hittade den på BikBok :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för ögonbrynspenna ? :)

2011-08-01 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0