You make me strong

Publicerat: 16:57:202011-07-01
Jag blir så jävla stolt över mig själv när jag läste detta.
När jag får läsa sånt här växer jag från att vara 1 cm till flera meter.
När folk lägger märke till att jag totalt skiter i vad andra tycker för jag är mig själv..
Totalt mig själv.
Och att faktiskt se Linda gå ifrån en osäker tjej som knappt gick utan smink och oplattat hår och som inte gav med sig mer än några små ljud.
Till att gå till en tjej som kunde gå i mjukiskläder osminkad och våga säga vad hon tycker och tänker.
Detta värmer mig att jag faktiskt lyckades med något bra under min tid på Dackeskolan !

Kommentarer
Postat av: Therese

Blev du dagens blogg?

Kika in och se om du vann!

2011-07-01 @ 18:19:15
URL: http://formylife.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för allt åter igen Linn! <3

2011-07-06 @ 22:52:14
URL: http://lindasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0