FÖRLÅT FÅRLÖT !

Publicerat: 10:15:512011-06-28
Jag tror jag är världens sämstaste bloggerska.
seriöst.
FÖRLÅT !
menvafan jag har ju också sommarlov och har bättre saker för mig än att sitta vid datan hela tiden.
Men måste bara meddela er om att jag just nu är världens gladaste och lyckligaste tjej !
Fan vad mitt liv är bra jusst nu.
jag älskar det.
* Fått en " ny " mobil,  ( den är bättre än en gammal sleten ICA telefon )
* Jag har äntligen hittat laddaren till min älskade digitalkamera
* Jag har blivit kär
* Jag har världens bästa människor runt om kring min omgiving
* Det är just nu strålande sol och inte ett moln på himmelen
* Ska om några minuter åka till havet med världens bästa Sandra
FYFAN VAD ALLT ÄR BRA
JAG MÅR BRA
ÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR MITT LIV NU !

Kommentarer
Postat av: m. ♥

härligt! :)

2011-06-28 @ 10:43:48
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: anonym

- blivit kär



det är inte så bra som du tror.. jag vet hur det slutar ;)

2011-06-28 @ 11:57:58
Postat av: evelina

aw har du blivit kär lille linn, skoj för dig ;) och ja jag vet ju vem killen är och kan inte mer än att säga vilken tur du har ;) btw så får vi ses snart, älskar dig <3

2011-06-28 @ 19:20:22
URL: http://feelit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0