Godmorgon

Publicerat: 09:47:472011-06-05
Godmorgon alla sockerhjärtor :)
Vaknade för ett tag sen och gick ut med hundarna och har precis ätit frukost !
Ska snart hoppa in i duschen också.
Känner mig flåtig som en gris.
Snart så kommer mamma och hämta mig sedan blir det att åka ut och börja måla.
Ska jobba i 2 dagar nu.
Måste ha pengar till så jävla mycket saker just nu;
  • Pengar till att kopiera min skåpsnyckel.
  • Skolbalen
  • Sebastians studentpresent
  • Ett tält till SRF ( om jag inte löser det på annat vis )
  • "Vatten" till SRF.
  • Pengar till att överleva nere på SFR
Som ni ser så behöver jag mycket pengar inför Sweden Rock.
Efter att jag har jobbat dessa dagarna så har jag runt 1300:- och har räknat ut att efter jag har köpt allt det jag tänkt att göra så har jag dryga 400:- kronor kvar som kommer att gå till Midsommar ! (;
Idag kommer det inte bli så mycket uppdatering,  detta kanske är både det första och det sista för idag?
Men håll koll och se om jag har slängt in med något under dagen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0