Hemma igen

Publicerat: 18:50:282011-06-29
Hemma igen nu efter ännu en dag i Sandviken ( sölvesborg ) tillsammans med Sandra.
Och sitter nu ut genom mitt fönster med datan i knät och bara njuter av mitt liv.
Har blivit redigt brun nu faktiskt,  dock så hatar jag att min kamera är en sån kamera som gör så att man ser sååååå jävla mycket blekare ut.
Min kompis saras kamera när man tar med den så känner man sig ALLTID brun.
Spelar ingen roll om det är mitt i januari eller i juli.
Man är alltid brun.
Jaja,
nu ska jag bara ta det lungt och smörja in mig så att jag inte är torr som sharaöknen längre :)
vad har ni gjort idag kära läsare ? :)


Kommentarer
Postat av: CONNA

Åhh, vill också kunna visa min tandställning.

har inte en ända bild på mig med min tandställning och håller alltid handen för munnen när jag skrattar ! :/

2011-07-03 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0