i <3 my big hair

Publicerat: 21:53:462011-06-21
ÅÅÅÅH vad jag älskar mitt hår nu, att bara lite löshår kan göra så att man känner sig som en ny människa.
Helt sjukt,   längtar tills den dagen då jag faktiskt ha sån hår äkta tjockt hår,
Men det lär ta några år till :/
känns som att CAM bilder har varit det ända rätta för mig idag (;
Ska faktiskt snart hoppa ner i sängen och titta på en film.
Klockan ringer redan klockan 08.00 imorgon.
Måste hinna duscha och packa ( orkade inte göra det ikväll ) och fixa mig m.m.
Ska vara på Öland mellan Onsdag-Söndag men ni behöver inte oroa er.
Eran älsklings Linn kommer att blogga ifrån Öland :)
aja,  nu känns det som att jag bara skriver för att jag ska skriva.
Men har det bra så hörs vi imorgon mina hjärtegull :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Ser att du använder vitt rätt ofta, din favorit färg ? :)

2011-06-22 @ 10:50:54
Postat av: alva

Hej !

Din blogg är helt awesome verkligen :D

2011-06-22 @ 10:53:56
URL: http://lindqvistalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha , så sjukt att folk använder löshår för att få tjockare hår o jag tunnar mitt hår bara för de e för tjockt =D

2011-06-22 @ 16:54:19
URL: http://worldbehindme.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0