seg kväll

Publicerat: 21:04:362011-06-11
Fick nyss ett sms av Linn där hon berättar att hon sitter och tar det lugnt med lite dricka tillsammans med några hon hade träffat inatt :) Tyvärr kommer jag nog inte få höra mer ikväll eftersom jag tror att hon kommer vilja festa till det lite mer med sina vänner, så istället kommer nog mer uppdatering om det imorgon då hon även kommer hem. Jag har absolut ingen aning alls vilken tidpunkt hon kommer men det får jag nog reda på imorgon skulle jag tro :) Vad har ni gjort ikväll då? Själv har jag suttit hemma tillsammans med min kompis min kompis och ätit chokladpudding, mmmhh va intressant ;) Får se vad vi gör mer ikväll, inget speciellt antar jag. Kommer nog med fler uppdateringar också, hörs då, puss!
bild tagen av mig nu i våras, finns fler på min blogg, klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0