Sista fredagen för högstadiet

Publicerat: 21:49:022011-06-09
Jag förre Sweden rock förra året !
Känns så skönt när man ser på bilden och att man inser att håret har växt.
På bilden har jag hårförlägning på mig och i dags läget så har jag lika långt hår eller kanske till och med lite längre som det är på bilden.
Och jag blir ledsen.... Jag hittar inte min fucking laddare !
Nu har jag stora funderingar på att ta med mig systemkameran ner dit som jag då kommer att vakta med mitt liv!
jaja,    klockan börja bli rätt mycket nu så ska snart hoppa in i duschen och lite så.
Ska även försöka leta efter laddaren tills att jag inte orkar leta efter den mer.
Skola imorgon ju. Då jag gå min sista fredag i högstadiet !
Har det kanon bra och kommer att uppdatera lite innan jag dra till Sfr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0