sola

Publicerat: 11:46:212011-06-04
hallo alla älsklingar,   vaknade för en och en halv timme sen ungefär.
Blev så glad att det var fint väder ute dag också, så det blir snart att gå ut och lägga sig med isvatten och lite citron.
Mums <3
bjuder på en flåtig bild igen...... och nej jag har inte en leverfläck eller något vid ögat!
det är lite mascara från igår, märkte inte att jag hade de förrens jag lagt upp bilden.
Men tror ni överlever fast att jag glömt att pilla bort det ;)
Ikväll ska jag bara sitta hemma och ta det lungt!
ska försöka hitta min laddare till digitalkameran, den ha varit borta i en och en halv månad nu :s
att jag inte kan hålla reda på saker.
Måste skärpa mig!
Plus så blir jag så arg på att jag inte kan lägga upp videos på Videofy på min data?
vad fan har hänt, det går att ladda upp ifrån andra datorer men då fan inte min :(
aja har det så bra så länge så hörs vi.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0