sover inte mer än till 11

Publicerat: 01:39:002011-06-30
Hallo igen,  har nyss kommit hem ifrån ett natt dopp nere i kuppe och en liten rundtur till Donken tillsammans med Sandra,Sara,John och Andreas.
Klockan är mer än halv 2 och jag ska upp igen vid 7.
Seriöst, detta sommarlovet har jag fan inte sovit längre än till klockan 11 någon dag och jag har alltid lagt mig över 2 varje dag också för den delen..
När vi hade det som vildast på Öland så ställde jag klockan till och med på 9 fast vi kom hem halv 5 på morgonen varje kväll bara för att vi inte skulle sova bort hela dagarna.
Så ah,  Kan säga att jag inte fått mycket sömn nu dom senaste 2 veckorna.
Imorgon ska jag ju som sagt stiga upp vid 7 tiden för ska åka till Karlshamn imorgon och sola och bada tillsammans med Sara.
Känner på mig att det kommer bli vääääldigt segt att stiga upp om sej så där... 5,5 timme.
Men vad gör man inte för att få lite färg på sig ? ;)

söt_linn_sommar_09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0