Stressig tid framför sig

Publicerat: 22:43:572011-06-15
GUUUUD SÅ SKÖNT ATT SITTA VID DATAN
och förlåt mina små hjärtan för att jag inte kunnat uppdatera
men nu är jag iaf här igen.
Har haft revy genom gång mellan 08.25-15.25.
Har varit redigt jobb samtidigt skit kul.
Efter skolan blev det att dra hem till syrran och fira mamma för min andra syster åker utomlands på måndag så vi firade mamma en vecka innan hennes födelsedag
hann även med en stund i solariumet ;)
Imorgon måste jag till skolan redan 07.30 för att gå igenom revyn några gånger innan föreställning.
Efter att spelat upp revyn så är klockan kanske runt 12-1 tiden och då måste jag till ryd !
Ska ju på bal imorgon kväll och innan balen ska jag,sandra och moa fotas uppe hos i min syrras studio.
Så ah,  bussen ifrån ryd går vid halv 6 så vi måste börjas fotas vid typ halv 5 tiden.
Känner att jag är jävlig stressad nu.
och ledsen .
så jävla ledsen.
jag vill inte lämna älskade 9c <3
bilder ifrån idag !

Kommentarer
Postat av: sara

heeeej älskar din blogg :D tänkte bara fråga.. har du hålet i navlen "upp o ner" eller vad man ska säga.. ser ut som det ilf.. visste inte man kunde ha det !!:)

2011-06-17 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0