Tisdag

Publicerat: 11:11:342011-06-14
Ser ni hur raka mina tänder har blivit? :D
niiiice!
Orkade inte skolan idag för det ända som vi ska göra typ är att leka en massa och då så tycker jag att det är lite bättre att ligga hemma och sova ut ;)
Sandra kom hem till mig för 1,5 timme sen.  Även hon orkade inte med skolan så hon gick hem till sin favorit Linn istället !
Fick nyss reda på en kanon nyhet,  har lyckats hitta trådlöst bredband tills vi åker till Öland.
Så nu kommer att kunna föja mig under hela midsommar helgen
NICE VA ? :D
Men det är ju som sagt en och en halv vecka kvar innan det är midsommar :)
Aja, nu ska jag och sandra lägga oss och titta på vingar av glas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0