Frukt istället för onyttigheter

Publicerat: 14:58:462011-03-21
Tjena hallo :)
Sitter just nu och har svenska,  min sista lektion för idag.
När jag kommer hem ska jag ta mig något litet och äta sen så ska jag ta mig en lååång promenard.
Från och med idag börjar mitt nya "nyttiga" liv .
jag ska börja ut och gå minst 40 minuter om dagen nu.
Och inte äta 12 kg mat som jag göra typ dagligen xd
Har gott upp jätte mycket i vikt nu sen i julas och nu vägar jag över 70 kg.
Vilket jag skäms extremt mycket för.
Jag har alltid vägt runt 65-64 kg
Visst jag är lång 176.  Men för vara normal viktig så ska man väga 10 kg under sen längd.
Så nu blir det att satsa på att väga 63-65 till sommarn.
och detta skriver jag bara inte för att alla ska skriva att jag är smal,  för jag vet att jag inte är smal men jag är inte fet heller för den delen.
Jag har bara lite överflöde ;)

Så nu blir det att ta sig en frukt istället för mina pringles och drömtårta som jag äter var och varannan dag....
hur ska jag klara detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0