klänningar

Publicerat: 13:43:042011-03-23
Så ja nu har jag äntligen hittat både bal och skolavslutnings klänning,
och till och med skor :)!
Dock så vet jag inte vilka utav dom jag ska ta,  det blir nog troligtvis dom från H&M för dom har minst klack.
Som nästan alla vet så är jag 176cm lång och dom skorna ifrån nelly.com hade hela 12 cm klack, Känns inte så jätte kul att bli 188 och typ längst på hela Dackeskolan xd.
Så det blir blir nog dom ifrån H&M dels så är dom billigare
plus så var det "bara" 9cm klack på dom.
Gud vad jag längtar tills jag få ha på mig dom.
Så det blr att visa upp vad man har tänkt att ha på sig till mamma och pappa och hoppas på att dom tycker lika dant som jag så att man slipper betala för det (;
Jag menar 1197:- är inte så farligt för två klänningar och ett par skor ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0