Linn har handlat

Publicerat: 17:20:202011-03-28
få bli en snygg cam bild eftersom jag har slarvat bort både sladden till systemkameran och digitalkameran -.-
Nytt värmeskydd, hårspray, balsam och hår inpackning för endas 138:-
Var erbjudande på börjes :o
Ett schampoo (fast jag var så busig så jag bytte ut det mot balsam ;) ) och hår inpackning för 69:-
Hårspray och Värmeskydd för 69:-
och hur billigt är inte det, och som nu ser så är det endast TRESemmé produkter och dom brukar kosta 69-79:- STYCKET.
så ja detta gjorde min dag.
så ikväll blir det att lägga sig i badet och ta hand om sig själv har själv klar håret ;)
jaja, nu ska jag ut och gå en runda med Dina så hörs lite senare!
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0