skolavslutnings klänning

Publicerat: 19:10:462011-03-22
Inte långt kvar nu tills det är skolavslutning och bal :)
och just nu sitter jag och kollar efter några fina klänningar,   detta är inte så lätt som det låter
har kollar på hundra tals klänningar och har bara hittat en som jag nästan är säker på att jag iaf ska ha på skolavslutningen och nu är det bara balen kvar .
detta kommer inte bli lätt.
aja är här iaf den som jag har tänkt att ha på skolavslutningen.
tycker den är skit snygg .
Verken för mycket eller för lite !
och jag tror inte jag är ensam om att tycka att skolavslutnings känningar ska vara vita,
dock så är det lite svart på den här med men det är det som gör den så snygg
mums

Kommentarer
Postat av: linnea :]

Är du sugen på lite nya smycken? Kika då in tävlingen på bloggen!:)

Gillar du inte reklam ber jag om ursäkt!

2011-03-22 @ 19:50:53
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: my

vilken fin klänning!

2011-03-23 @ 14:52:40
URL: http://myjohannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0