Svar på kommentarer

Publicerat: 12:18:272011-03-27
Jenny ([email protected]) om H&m:
Hm Har ju så sjuukt mkt snyggt nu till våren! Underbart ju :)
Håller med dig precis,  synd att man är sån fattig lapp så att man inte kan köpa någonting typ :s
tänk om man ändå kunde haft några tusen. Då kan jag säga att dom hade varit borta på några timmar :)


- om som vanligt igen .:
du är faktiskt väldigt lik kenza ibland :o

Jasså?,  personligen tycker jag inte det men tar det som en otroligt snäll kommentar eftersom jag menar.
Hur snygg är inte den bruden lixom  ?;)



Monika - Fotoblogg om dagens fråga:
Vilken mysig blogg du har! MAn kan bara inte sluta läsa :D

tack så jätte mycket,  blir så glad när jag får läsa sånt här :)



nyfiken tjej, om me:
hur fixar du ditt hår ? =D

Ja du,  jag tupperar det kanska mycket !
jag har en video sen förra våren. Dock så ser inte mitt hår ut så längre som det gör på videon men jag gör i princip lika dant när jag fixar det idag :)
så kolla in lite lite senare idag så har jag nog lagt upp videon =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0