sven

Publicerat: 13:44:402011-03-31
hallo alla snyggingar,  sitter just nu och har SVEN.
Slutar om 20 min,  idag så vet jag faktiskt inte vad som ska hända kanske gå upp till byn sen och köpa lite hårfärg :)
så nu blir det att bli mörkhårig.
Ja, idag har jag faktiskt varit på exakt alla lektioner. Till och med idrotten.
Vet att jag har sagt detta innan men innan jag går ut dackeskolan så ska jag ha MINST 200 poäng!
Idag åt jag också min sista glass och sötsak till sommarlovet...
DETTA KOMMER BLI JOBBIGT och om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det kommer att hållas heller..
Måste även erkänna att jag saknar min lilla gluggis,  har inte träffat han på mer än en månad nu och så länge har jag aldrig varit ifrån han sen vi började umgås.

bilden är ifrån Nyårsafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0