Beställt

Publicerat: 16:29:112011-05-26
Nu är allt beställt. :)
Undrar hur allt kommer sitta på.
Fan vad jag är stolt över mig själv
Denna veckan har jag gjort
  • Ergonomi uppgift och orienterat  ( Har åter igen G i idrott )
  • So prov, skrev 4 sidor ( troligtvis leder detta till ett VG i Religion )
  • Gjort extra uppgifter i Kemi ( detta leder nog troligtvis till ett G )
  • Fått reda på att jag fick ett G i nationella i Engela ( så gud in i helvetes glad för detta, har haft IG hela högstadiet )
Detta låter som att jag har jätte dåliga betyg men det har jag inte!
Troligtvis kommer jag att gå ut ur Dackeskolan med flaggan i topp och över 200 poäng ;D
Glöm inte bort frågestunden, eran sista chans att fråga något !
klicka här för att komma till inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0