.

Publicerat: 19:12:082011-05-29
tre bilder från tidigare idag.
Just nu så sitter jag och gör ingenting.
Precis som jag har gjort hela helgen typ.
Jag,sandra och sara och suttit vid varsin data hela helgen och bara tagit det lungt.
Det är så grymt skönt med sånna helger, kollade vädret nyss och det ska bli helt OK väder imorgon men på tisdag så ska det bli redigt sommar värme.
25° såååå skönt!
Så fundera på att skita i skolan då,
denna veckan har vi "tema" vecka.
  • Måndag: 7,8 och 9or har olika tema. 9orna har Droger. Så vi ska prata om droger hela dagen typ.
  • Tisdag: Alla har fått välja mellan träslöjd,syslöjd,bild och musik. Då jag valde bild så ska typ ha det hela dagen.
  • Onsdag: Idrotts dag.  Med brännbolls tunering.
Så ah,  tycker det känns lite onördigt att gå till skolan bara för att ha bild hela dagen när det ska vara KANON väder.
Måste bygga upp brännan till skolavslutningen!
aja, nu ska jag snart hoppa ner i duschen, känner mig extremt flåtig!

Kommentarer
Postat av: http://februariibarn.devote.se

aww vilken söt hund! :)

2011-05-30 @ 22:07:33
Postat av: http://februariibarn.devote.se

aww vilken söt hund! :)

2011-05-30 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0