inte tid!

Publicerat: 20:12:462011-05-03
Hallo alla kära läsare,  har inte haft så mycket tid med att uppdatera idag för har varit hemma hos mamma.
Åt lite ananaspaj och pratade och lite så.
Hämtade även mina nya skor som ni ser här ovanför!
Kanon snyggt satt dom på!
Tack kära syster som köpte dom till mig.
om ni vill veta vart hon har köpt dom så är det bara till att fråga :P
Ikväll måste jag plugga på mitt religionsprov,  MÅSTE PÅ ETT VG!
Ska även ha en tävling om ett par öronhängen och en ring så håll ögonen öppna under kvällen :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har din syster köpt dom & är det dragkedja där bak ? :)

2011-05-03 @ 20:33:39
Postat av: Michelle .. :D

skitsnygga & dom passar säkert skitperfekt !

åh !

rent ut sagt !

du passar i allt , din blogg är bäst ,



:)

2011-05-06 @ 17:52:18
URL: http://www.michellewielsander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0