Sola!

Publicerat: 16:35:092011-05-05
Bild: Aug 2008!
Hallo alla,  jag får ursäkta att mina inlägg har varit lite ointressanta de senaste men orkar seriöst inte :)
aja, kom hem ifrån skolan idag och fick se en väldigt rolig kommentar, och det roliga var att den stod på engelska.
Gud bli så glad när jag få se att det är folk ifrån andra länder som läser min blogg :)
nu har jag inte bara norska läsare utan också.... ja jag vet inte vad han/hon som kommenterade kommer ifrån men det ska jag ta reda på :)
Nu ska i alla fall jag och Dina dra ner och lägga oss i ett efterväntat solarium!  <3

Kommentarer
Postat av: isabella svensson

Linn, efterväntat är inte ett ord, efterlängtat däremot! :D haha, älskar din svenska <3

2011-05-05 @ 17:05:39
URL: http://buttsekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0