Svar från frågestunden

Publicerat: 18:49:392011-05-26
Har aldrig sett dig skriva om någon kille.
Har du någon pojkvän?
Det stämmer,  och nej jag har ingen pojkvän och jag har aldrig haft någon heller.

Vad använder du för smink och hårprodukter :)?
Hade tänkt att visa detta snart,  svara tyvärr inte på detta nu men kolla in på bloggen snart så ska jag ha tatt kort m.m på det jag använder :)

Hur får du dina ögonfransar så himla långa? Mina är jättekorta..
Ja du jag tror faktiskt att man föds med långa eller korta fransar.
Men om du tycker att du har korta så ska jag tipsa dig om denna produkt!

när blev du av med oskulden?
när jag var 14

hur ska en drömkille va för dig? :)
En drömkille..... gud vilken svår fråga.
En sak som min kille MÅSTE vara och det är det är de att han måste vara längre än mig, alltså då 176.
Min dröm kille ska vara min bästavän, man ska kunna göra allt med den och inte bara sånna tillsammans saker.
Typ bara titta på film och sånt utan ut och fiska,spela golf och handla m.m
Min dröm kille är också brunhårig och gyllenbrun (; ,
dock så är det INTE ett måste.  Det är lixom bara en plus vid kanten :)

har du piercng nånstans och isåfall vart? :D
Ja det har jag,   både i näsan och i navlen. ( sitter min där nere ) fattar ni vad jag menar ?
Har inte min navel piercing för alla andra har sin (:
och förhoppningsvis så blir det tunga snart också !

Hur är du som person?
Jag är en person som hörs, jag är mycket pratglad och jag flumma mig och våga vara mig själv.
Jag är inte en sån person som måste sminka sig och göra sig fin hela tiden.
Tror till och med det är snart en månad sen jag hade smink på mig i skolan.
Jag är rolig och snäll. Jag har ett öppet hjärta där alla är välkommna.
Men om du inte gillar mig så kan du räkna med att jag inte gillar dig heller.

är du bi? :)
Nej jag är inte bi (:

Vad får du mest komplimanger för?
Min rumpa, mina ögon och ögonbryn :)

Har du någon person som förebild eller som du verkligen inspireras av?
Någon som jag ser upp till är Nikkie.  Hon verkar vara en sån grymt bra människa.
och så jävla snygg är hon dessutom också.

Vilka bloggar följer du dagligen?
ja det det är en hel del,    förljer runt 80-90 bloggar via bloglovin.
Några av dom är;
steffi
emma
glitterboxen
victoria
och massa,massa,massa fler :)
är du igenkänd utav folk runt om kring dig?
Inte för att skryta eller något sånt,  men ja.
De flesta vet vilken jag är.

är du nöjd med ditt utseende?
Om jag ska vara ärlig så..ja!

Är du självsäker?
Oftast !

Vad är din allra högsta dröm?
Att ta studenten och flytta tillsammans med en kille ner till Skåne och börja ett helt nytt liv!

har du komplex över någon kroppsdel ?
Skäms extremt mycket över mina tår, och även brösten.

Hur skriver du ditt namn ? :)


Vad är ditt besöksrekord?
456 st

Vilken linje och var ska du gå sen ?
Restaurang-Livsmedel: Inriktning Bageri & Konditori på Kungsmad som ligger i växjö :)

Längd & vikt ?
176cm och väger 68 kg

favorit färg?
Vit

hur många läsare har du per dag ?
I genomsnittet under dom senaste 30 dagarna så är det 180 :)


Kommentarer
Postat av: lyd mitt råd :)

Vad är din allra högsta dröm?

Att ta studenten och flytta tillsammans med en kille ner till Skåne och börja ett helt nytt liv!



VARFÖR ska det va en kille med i bilden!? Du är ju bara vad 15 år ? tänk förfan inte så! va singel och galen och gör dumma saker så lääänge du bara kan! :D

2011-05-29 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0