du inte visste om mig

Publicerat: 17:14:242011-05-11
Vad du inte visste om mig;
  • Jag har komplex över mina tår
  • Jag är beroende utav att pilla i mitt hår
  • Mitt dröm utseende är Nikkie, tycker hon är en sån grymt snygg tjej !
  • Jag har aldrig varit utomlands (danmark räknas inte tycker jag )
  • Jag har aldrig varit tillsammans med någon.
  • Jag börja alltid lipa när jag titta på Mike och Molle
  • Att jag älskar att höras och synas.
  • Den äldsta jag har hånglat med är en 82:a
  • Att jag är grymt rädd för att börja gymnasiet
  • Jag kan sjunga med stängd mun
  • Att jag älskar att vara hemma själv

Jag skolavslutningen i 7:an

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah!

vad är komplex?

2011-05-12 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0