vädret <3

Publicerat: 07:20:422011-05-30
Om vädret blir som dom har lovat så vet jag vem som kommer ligga ute i solen hela dagen.
På onsdag ser det ut som att bli rätt dåligt väder och det kanske blir att stanna hemma den dagen också?
Det är ju inte så jävla kul att spela brännboll i regn..eller kanske du tycker?
Nu sitter och jag bara vänta på att tiden ska gå sen blir det att åka med sandra till skolan.
Ställde klockan på 10 i 6 men steg inte upp förrens vid halv 7 för att duscha.
Älskar att ligga och dra mig,
Så nu sitter jag med halv blött hår -.-
har tagit med mig hårförnen till mamma så nu hade jag ingen hos pappa, och mitt hår tar typ 2-2,5 timma att självtårka sig -.-

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Nu har vi valt ut en vinnare i dagens blogg! kolla in om det blev du eller anmäl dig igen! :)

http://smilinggirls.blogg.se/2011/may/dagens-bloggvinnare-ny-omgang-1.html#comment



/Smilinggirls

2011-05-30 @ 19:42:36
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0