dagens

Publicerat: 20:39:052011-11-21
Dagen har faktsikt gott rätt långsamt,  tiden brukar gå skit snabbt när man är i Bageriet men idag så kändes det som att dagen aldrig skulle ta slut.
Har gjort så mycket idag så att jag inte ens kommer ihåg vad vi har gjort.
Har iaf förberätt anslag " tårtbortnar" inför morgon dagen då vi har en beställning på tårta till 100 personer.
Så imorgon blir det iaf att göra tårta!
Kanon kul :)
Kom hem vid 6,  pratat med ewan i telefon ett bra tag sen så har jag suttit framför datan och tjockat mig.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

kolla gärna in min fråga på bloggen och svara med en kommentar! :) kram.

2011-11-21 @ 21:28:56
URL: http://stylebyemmelie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0