Frågor och Svar :)

Publicerat: 09:58:062011-11-02
1.  Ibland kan jag ångra att jag inte började gymnasiet i Älmhult ( haganäs )
'
'
2. Ja du,   traditionella PICNIK använder jag mig av.
Känner att jag inte behöver något dyrkt photoshop. i stort sätt perfekt med picnik.
FÖRE & EFTER
3.  Jodå,  det går bra.  Jag höll mig i 5 dagar utan ett ända bloss !
ifrån söndagkväll till fredag efter middag.
I söndags var det 2 veckor sen jag sa att jag skulle sluta röka.
Så idag är det 17 dagar sen.
Och vad ska jag säga,  jag sa innan att jag vet att jag kommer att fest röka, och det har jag gjort också.
I helgen rökte jag.
Jag har rökt i veckan också.
MEN.....men jag har endast rökt ifrån andra !
Så kallade " slut ", "sistan" " sista blosset " osv osv .
Jag har köpt mig 1 packet under dessa 17 dagar och just nu ligger den jämte mig och det ligger 12 st ciggaretter i den.
Och dessa ska jag spara till nästa fest som är på fredag.
Så ja,  jag tycker jag är duktig ändå fast jag inte håller det till 100% (:
'
'
4.   Hade tänkt börja min resa till blond i December eller början av Januari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0