Idol 2011

Publicerat: 17:57:102011-11-06
Sitter och lyssna på idolernas framträdande sen i fredags då jag missade det.
Och jag gråter...
Jag har aldrig lyssnat på när någon sjunger och sedan börjat gråta
( förutom när min kompis sjöng på skolavslutningen men innan hon började sjunga så hade jag redan gråtit i floder )
Moa Lignell.. 17 år och helt fantastikt.
Och min älsklings Robin gjorde det igen.
Idol kan redan ha sin final på fredag,
För det blir Robin och Moa som kommer att komma till final.
OCH OM INTE.....  så ska jag slå in pannbenet på det svenska folket!
OCH TACK ATT OLLE ÅKTE UT !
har väntat på detta länge och har inte tyckt om killen någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0