Igår

Publicerat: 15:11:042011-11-12
Hallo hallo,   blev inte så mycket uppdatering igår.
Skolan,  slutade vid tolv.
Blev att sitta med Maja nere vid stationen i 1,5 timme typ och vänta på våra bussar :)
och tack blekingetrafiken att ni har eluttag i era bussar,  annars hade inte min buss reda blivit okej!
Hem till mamma en stund och sedan ta bussen ifrån tingsryd till Ryd.
Gick hem till sandra med engång när jag kom till ryd,
Vi tittade på Idol och sen blev det Titanic.
Jag fattar inte... varje gång.
Varje gång gråter man lika mycket.
Varför... varför.
Det blir ju inte bättre utav att man vet att filmen är verklighetsbaserad.
Sov hemma hos sandra inatt igen.
Nu har hon precis hoppat ut ur duschen så nu ska jag ta och ställa mig där inne.
TAGGGGAA BALDERS IKVÄLL !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad i hela friden:/ stackars person med den ryggen :S orka

2011-11-13 @ 17:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0