Igår

Publicerat: 10:31:512011-11-02
Började med att ställa klockan på 10.00 för att jag skulle till Tandläkarn 11.40.
Fick i lung och ro till tandläkarn, när jag kommer dit så visade det sig att jag skulle vara där 10.40 -.-
Så fick en ny tid.
Gick upp på Hyllan och åt lite frukost med Ewan och hennes mamma :)
Åkte med dom till Ryd sedan.
Blev att träffa sandra då vi köpte oss lite kakor och mjölk och satte oss på en bänk och började käka,
Jag menar vi måste ju leva upp de bönner som vi igentligen är.
Gick hem till henne och åt ännu mer,  jag kan inte förstå hur denna brud palla med att äta så mycket.
kanske därför hon är så.. fet ? ;)
Blev att vi låg i sandras mamma säng och flåtade oss och tittade på tv resten av kvällen typ.
tjockt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0