Leee, det är onsdag

Publicerat: 06:44:172011-11-23

Hallo igen, onsdag morgon.. Redan :o
Det är sjukt vad dagarna och veckorna bara flyger iväg.
Snart har jag gått en termin på gymnasiet. BARA 5,5 kvar sen så tar jag studenten ;) !
Haha, är ert bra tag tills dess, och om det där med 2012 stämmer så hinner jag verken ta studenten eller inte ens fylla 18 år.. Detta suger ju.
Aja, som vanligt så sitter jag nu på bussen och fördrivet min tid genom att skriva det här.
Onsdag som sagt idag och det är den "lugnaste" dagen då jag har en håla på 2 timmar och 45 minuter. Hade tänkt att plugga lite under den tidning faktiskt.
Aja nu ska jag inte tråka ut er mera med mina meningslösa ord. Har det bra så hörs vi senare :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0