Naket :o

Publicerat: 19:56:032011-11-23
Fin naken älva jag har som ring ;)
Daniella var iaf glad idag, då vi fick " årets" första gröt !
Linus; Killen med stil,   killen med häng.
'
'
GLÖM INTE ATT TITTA IN HÄR, en så grymt söt tjej kan jag lova er !
Slänger som vanligt upp några bilder som dagens gång.
Dagen har faktsikt gott snabbt, men fyfan vad jag har saker att göra nu !
-
Imorgon har jag redovisning om Hallon och Enbär, haha hur töntigt låter inte det.
Ska öven göra Hygien provet som jag skulle gjort för 3 veckor sen -.-
Nästa måndag ska jag till tandläkarn ( ska prata med dom om jag möjligtvis kan få tabort min tandställning på min födelsedag :) )
Tisdag; Utvecklingssamtal
Onsdag; Slinga håret
Torsdag; Engelska prov ( kommer att gå åt helvete )
Fredag; Svenska prov.
Vad var det jag sa,  jag sa att det skulle bli mycket tuffare nu denna periorden innan jul.
FYFAN JAG ORKAR INTE MED MITT LIV JUST NU.
Vill gå i dvala och vakna i april igen.
Går det?

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tack så jättemycket för länkningen!:)

2011-11-23 @ 20:10:17
URL: http://evelinakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0