När jag har varit borta..

Publicerat: 16:11:382011-11-20
Lite bilder som förklara mina dagar,
har inte haft tid att uppdatera. Eller det har jag väl haft men jag har helt enkelt inte orkat :)
I onsdag så kollade jag Breaking Dawn premiären,  den var bra faktiskt !
Sen har jag varit lite hos mamma och så.
Fredags blev det en fika på stan med Danni sen hem till syrran och åter igen en fika.
På fredags kvällen låg sandra och jag hemma hos henne och titta på Idol.
Varit hos henne hela helgen.
Igår blev det att vi drog hem till Carl och drack lite vin med 8 härliga killar !
Kom hem till pappa för 2 timmar sen och har suttit framför datan sen dess :)
kort fattat vad jag har hittat på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0