Sent inlägg

Publicerat: 22:30:172011-11-14
snygg brud ( och ja jag har ätit blåbär )
Min tårta som jag gjorde idag :)


Lite bilder ifrån dagen
'
'
Började med att ha sovmorgon till klockan 11.
Rätt så lagom skönt ändå !
Pappa körde mig till tingsryd vid halv 10 så rog 10 bussen upp till stan.
Har varit i bageriet hela dagen.
Gjort tårtor som vi fått beställning på.
Slutade vid 16.10.
Hem fort och slänga i sig lite mat och sedan bort och hälsa på min sjukling.
Jag fattar inte hur hon lyckas.... vad är hennes fel ?
Den frågan lär för evigt bli obesvarad.
Kom hem vid 9 igen. Och nu så har jag bara suttit vid datan.
Känner att man blogg suger just nu.
Men jag har inte tid med att slänga in 10 inlägg om dagen
hoppas ni förstår.
Har det braaa ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0