Balders

Publicerat: 17:16:432011-11-13
Jag, ewan och sandra
Jag och kevin
Jag och bella
Jag och bella
( mobbad kille )
'
'
'
Kvällen var helt okej ändå !
Betydligt roligare än förra balders.
Nu blir det till att inte festa förrens nästa Balders,  vilket är den 10/12.
Hur kommer jag klara mig?
Tycker inte om att gå på hemma fester längre.
Sen jag började skolan har jag faktiskt endast varit på EN.
och det var förra helgen.
Igår blev det att förfesta hemma hos sandra,  var så otaggad !
Ville inte åka iväg.
Men när jag väl satte mig i bilen dit så kom jag igång ;)
move move move move.
Dansade och dansade hela kvällen.
Roligt att få träffa Hanna och Oskar igen,  hur sköna är inte dessa människor igentligen  ? :)
Och som vanligt så kom inte jag hem inatt.
Eftersom en viss kille kom med sina valpögon;  " jag vill inte sova ensam ".
Så det blev att åka hem till X åter igen.
Han körde hem mig vid 2 tiden idag och sen dess har jag suttit här.
DATAN ÄR MITT LIV  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0