Dagen

Publicerat: 19:26:572011-10-03
ÅÅÅÅÅÅH vad kul det är att ha en kamera igen...
Dock så lånar jag bara syrrans kamera och hon är för tillfället sjuk så man få hoppas att det är det någon dag till så att jag kan ta lite bilder ( inte för att vara elak ;) )
Måndag idag och varit i Bageriet.
Har gjort så himla mycket idag, dagarna går så sjukt fort när man är där.
När man ska gå hem för dagen och någon frågar en vad har vi gjort idag ?
Man måste tänka efter redigt ordentligen.
Och om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg allt vi gjort idag,
För man gör så många olika saker så man glömmer bort hälften känns det som.
Idag ( vad jag kan komma ihåg ) har vi gjort;
* Sirapsbröd
* Äppelkaka
* Övat på att lägga på grädde på tårtor
* Spritsat
* Förberätt inför frukostbullar som vi ska göra imorgon.
* Gjort rosor
Och självklart fikat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0