happy

Publicerat: 18:11:142011-10-25
Hur glad blir man inte när man kommer hem och få läsa sånt här? :)
'
'
'
Jimolea ([email protected]) om monki:
Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...
Ooh thank you so very much.
so funny when it's someone from another country who write. Where are you from? :)
and how is it that you found my blog?
Ooh thank you so very much.
so funny when it's someone from another country who write. Where are you from? :)
and how is it that you found my blog?
'
'
När en sån liten blogg som jag har få läsare ifrån andra länder så blir man såå glad.
Jag vet att jag har läsare ifrån Norge sen även vet jag en ifrån England, ska bli intressant var ifrån denna lille spillevik kommer ifrån också :)


För övrigt så kom jag nyss hem ifrån skolan.
mer uppdatering kommer sen (:


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv; tack! duoxå ;d

2011-10-25 @ 19:53:24
URL: http://mmaathildajohansson.blogg.se/
Postat av: moa

vill inte göra dig besviken. men det är botar. :( alltså inte riktiga människor. har fått flertal sådana kommentarer från olika adresser, och ibland skriver dem "i've been looking for an answer on this for such a long time and your blog had the answer! thank you and keep up the good work" och har sett flera bloggar som har fått likadant. :/

2011-10-26 @ 12:53:48
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0