Min första tårta!

Publicerat: 19:05:482011-10-04
¨
MIN TÅRTA :)
Mimmis, Omar och Johannas tåtor
( så här snygg är jag varje Måndag och Tisdag ;) )
Min,sanna och Emilias tårtor :)
Hallo igen,  kom hem för en timme sedan.
Det är fan sjukt klockan är 7 och det är svart ute :o
aja, varit i bageriet hela dagen igen.
Har inte gjort lika mycket idag som vi gjorde igår.
Så i dag blev det att göra;
* Frukostbullar
* Brownies
* Tårta
Gjorde min första rediga tårta idag som jag ska snart ge till moa eftersom hon fyller år idag :)
Blev helt failad dock,  som ni ser så ser ni att det är massa choklad runt om den stora röda rosen ?.,
Skulle först göra ett hjärta av choklad men det såg vara CP ut så var tvungen att sätta en ros över den stora choklad pölen.
Ska fixa med lite saker nu sen så ska jag ut en runda med sandra :)

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sv; tack!! :D

2011-10-04 @ 19:59:24
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0