skabb...

Publicerat: 20:23:302011-10-25
skabbig tjej, osminkad och frääääsch.
men märkte nyss en sak.. Jag har fan fått långt hår.
Jag som har sparat och sparat nu i TVÅ ÅR !
Då jag försökt att låta bli att färga det så ofta.
Under 2011 har jag bara färgat håret 2 gånger!
'
'
Men snart gäller det, jag ska börja bli blond.
Men dock så tror jag att jag kommer att vänta med att slinga det tills jul :)
Söt man va.
Mars 2009, (7:an)  ( jag var på väg till att bli blond )
Rätt snygg man hade ändå :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du spela in en video hur du sminkar dig? Och Varför har du så fin hy? Använder du några speciella hy produkter?? :)

Älskar bloggen!! ;)

2011-10-25 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0