slutat !

Publicerat: 18:36:482011-10-17
Visste ni en sak?
Att jag slutade röka igår.
Det kanske var en del som inte ens visste att jag röker.
Det är inte något som jag direkt har skrivit eller visat här på bloggen eftersom att min mamma osv läser bloggen.
Även om både hon och pappa vet om att jag RÖKTE så var det inte något som jag visade dom.
Vi lekte kurragömma för varandra.
Iaf snart har jag hållt mig i 24 timmar.
Har inte rökt ett bloss, inte ett bloss på hela dagen.
Att klara mig utan ett bloss på en hel dag var så länge sen så att jag inte ens kom ihåg det.
Var kan det ha varit...April ?
Känner mig sjukt duktig som klarat av det.
OCH JAG SKA KLARA AV MER!
och så kan jag redan nu säga att jag kommer att feströka.
detta är nog något jag inte kommer kunna sluta med.
Kan säga att dagen har varit jobbig,  och just nu....precis nu när jag skriver så är det också jobbigt.
Det är därför jag skriver så jävla långt för att jag ska komma på andra tankar.
Helt sjukt var det känns,  ni vet när man nästan börja gråta. När man får den klumpen i halsen?
och att det kryper myror i fingrarna
Så känns det nu.. och det ända som gör att det försvinner är ett bloss.
Men icke !
jag ska icke.....

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig du är...jag håller tummarna för dej.Kram Mamma

2011-10-17 @ 22:17:48
Postat av: Anonym

duktig ! .

hur mycket rökte du innan och hur länge har du rökt ?

2011-10-18 @ 17:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0